sobota 17. března 2018

Co to bude?

Půlku těhotenství mám za sebou, už by se pomalu mohlo dát poznat, jestli doma rozšíříme holčičí nebo klučičí partu. Ptala jsem se na poslední prohlídce. Bez výsledku.
"Vidím to tu zdola, ale nohy má u sebe a nechce ukázat, jestli mezi nimi něco je nebo není. Počkejte si na příště. To už by to mělo být určitě vidět."
Takže čekáme. A víme, že to stejně budeme muset brát s rezervou. Že je malé procento, kdy se doktor může splést. Stalo se nám to totiž u Aničky. Strašně dlouho taky nechtěla ukázat, jestli je to kluk nebo holka. Až na 3D ultrazvuku.
"Vidíte? Tady je pytlík a tady kuličky. O tom se nedá pochybovat. Čekáte chlapečka."
Já byla malinko zklamaná, protože jsem chtěla holčičku, ale aspoň jsem to věděla dopředu a mohla si na kluka zvyknout. A začaly nákupy. K neutrálnímu základu přibyla spousta bleděmodrých oblečků, modroučké měkoučké deky, modrou jsme měli i vaničku. Jméno pro holku jsme neřešili, v porodnici ho dopředu vědět nechtěli.
A došlo na porod. Pupeční šňůra nechtěla miminko pustit ven, ale když mi po břiše rajtovaly dvě porodní asistentky a pomocí předloktí tlačily dítě se mnou, mohla doktorka za pár desítek velmi vyčerpávajících minut říct: "Gratuluji, máte holčičku."
Já skoro v bezvědomí ani nevnímala, co se kolem děje. A nejspíš by mi bylo jedno, kdyby to byl mimozemšťan. Ale tatínek se vyděsil: "Holčičku?! My máme mít kluka. Honzíka. Vždyť ani nemáme jméno. Doktorka nám říkala, že to bude kluk!"
Oznámení o narození miminka vypadalo asi takhle: "11.11. ve 2:28 se nám narodila holčička. Jsme v šoku. Jméno dodáme."
Půlka lidí myslela, že je to nějaká zvláštní sranda, a gratulovala k narození Honzíka.
Mně nakonec bylo jedno, jestli to nejkrásnější miminko na světě je kluk nebo holka. Anička byla tmavý typ a modrá jí slušela. A Honzíka jsme se dočkali na druhý pokus. A brzy se dozvíme, co to bude napotřetí. Na 100% ale až po porodu :-)
 
Hezký způsob, jak sdělit pohlaví miminka třeba prarodičům

Tady ještě jemnější nápověda

Nebo to vykřičte do světa :-)

NAŠTĚSTÍ jsme nemuseli nikomu oznamovat, že to budou dvojčátka (tatínek by to asi taky nevydýchal :-))


Žádné komentáře:

Okomentovat