čtvrtek 23. listopadu 2017

Narodila se Cristina

Narodila se na státní svátek 17.11. Aby se nám to dobře pamatovalo.
Konečně jsem prvokolenní teta. Druhokolenní už jsem strašně dlouho a jestli dobře počítám, tak dokonce šestinásobná.

Byla jsem u porodu. Jako překladatelka. Pro případ, že by moje rodící sestra nebyla schopná překládat nastávajícímu tatínkovi pokyny personálu do italštiny. Což nebyla. Nicméně já jsem se jako překladatelka osvědčila výborně.

"Zeptejte se tatínka, jestli nechce židli."
Mrknu na vykuleného Itala a povídám: "Chceš židli?"
Porodní asistentka potlačila úsměv a říká mi: "To jsem se ho mohla zeptat sama." 

Bylo to náročné pro všechny, ale největší zásluhy má samozřejmě statečná maminka :-)

Cristinka je krásně vlasatá a úžasně spavá - aspoň před návštěvami :-)

Narozené miminko se musí nejen zapít, ale taky obdarovat...

Tak jsem vypotila obrázek na míru. Teda na Cristinku :-)

V rámečku vypadal dobře, kdybych...

...nenesla dárek ve fusaku a cestou ho nevytratila. Rámeček to bude chtít vyměnit. Anebo můžou rodiče předstírat, že se jedná o speciální patinu :-D

 

1 komentář:

  1. Mockrát k malé princezně gratuluji :) vybrali jste jí krásné jméno.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat