neděle 26. listopadu 2017

Deník naší koupelny I

Jsou to asi tři týdny, kdy jsem našla na zamlženém zrcadle první zápisek. Od té doby si koupelna píše do zrcadlového deníčku skoro denně...
 
7.11.: Včera jsem je slyšela mluvit o tom, že s námi musí konečně něco udělat. Se mnou a se Záchodem. A co byste řekli? Začali Záchodem! Přitom já jsem větší a mnohem důležitější!

8.11.: Naštěstí jim to trvalo jen jeden den. Teď budu na řadě já.

9.11.: Ještě nezačali. Asi si to musí pořádně rozmyslet, aby mi to fakt slušelo.

11.11.: Pořád se mnou nic neudělali! A to sem dnes courá spousta lidí. Maj nějakou oslavu.

12.11.: Pomalu to vzdávám. Bavili se přece o tom, že vylepší Záchod i Koupelnu. Tak kde to vázne?

13.11.: Jsem dost vytočená. Až se na mě konečně vrhnou pěkně jim to osladím. HAHAHA (ďábelský smích)

14.11.: Konečně jsem se mohla pomstít. Dneska začali. Vynesli věci, zakryli vanu a začali obouchávat obkladačky. Teda ten chlap. Strašně jsem mu to ztěžovala. Nechtěla jsem je pustit. Držela jsem je vší silou. Byl z toho hotovej, nadával a měnil nářadí. Ale vůbec to nevzdával a pomalu se propracovával přes roh k místu, kde vedou moje trubky. No, čekalo ho překvapení :-) Trubky prorezly už před léty a po kapičkách pouštěly do zdi vodu. Chlap nadával ještě víc. Volal tu ženskou, ať se na to jde podívat. Vypadal fakt zničeně. Obouchal ještě kus obkladaček a začali to uklízet. Taky už byla tma. Při úklidu mručel něco jako že si myslel, že toho dneska stihne víc. Potichu jsem se chechtala. 

15.11.: Vrátil se obouchat zbytek obkladů. Škodolibě říkám, že tam ten včerejší elán nevidím. Několikrát volal instalatérovi kvůli těm trubkám. Ta ženská zmínila, že měli radši jen vymalovat. To mu náladu nezvedlo :-) Instalatér dorazí pozítří. Konečně budu mít nové trubky a čistější vodu!

17.11.: Instalatér se neukázal. Vlastně tady nebyl celej den nikdo. Akorát večer si přišli vyčistit zuby a bavili se o nějakém porodu.

19.11.: To budu takhle vypadat věčně? Kde je ten instalatér?

21.11.: Včera jsem si užila péči odborníka. Chtěl se mnou bejt hotovej do jedný, no trochu jsem ho potrápila a nakonec odjížděl v sedm. Ale mám nový trubky. Rovnou je natáhli i do Kuchyně, která jim rušení svého klidu taky nedala zadarmo. Museli odtáhnout linku a co našli za ní... Prej humus. Kuchyň mi pak říkala, že za linkou se neuklízelo desítky let. Musela to bejt sranda :-) 
Nejvíc je vytáčí, že se jim teď všude válej věci. Už tejden. Jojo, když neuměj popohnat instalatéra... A kdo ví, kdy to všechno zahází, omítnou, vymalujou a konečně nastěhujou zase zpátky. To jim ještě potečou nervy :-)))


Obkladačky jdou pomalu ale jistě k zemi

Naposledy máme v koupelně mušličky...

Koupelna teď vypoadá ještě víc industriálně :-)

Na tomto úseku byla prorezavělá trubka několikrát děravá :-(

Vnitřnosti koupelny byly vykuchány a odloženy na zahradu


A nové trubky už se instalují

 

3 komentáře:

  1. Jsem zvědavá, jak to bude s koupelnou pokračovat dál a hlavně se těším na výsledek.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jako bych to viděl u nás. My jsme taky nedávno předělávali koupelnu. Ale protože máme poměrně starý dům se silnými stěnami, tak jsme ještě z koupelny vyváděli kouřovod, protože jsme si tam dali malá kamna. Není to na každodenní topení, ale když je pak člověku zima, tak si rád přitopí a v té koupelně si to trochu zavlaží. :)

    OdpovědětVymazat