čtvrtek 7. září 2017

Pudrově růžová II

Po úterním nákupním fiasku jsem měla celý den na to, abych přestala panikařit a uklidnila se. Buď si na sebe ve čtvrtek koupím něco růžového, nebo na svatbu půjdu v jiné barvě. Nebo tam nepůjdu vůbec. Taky plán. Každopádně pojedu do Palladia, tam toho měli nejvíc a je to blízko k Baťovi na Václaváku, kde mám vyhlídnutý botičky. 

Honza se podruhé obětoval a jel se mnou hledat šaty. 
"Tak já tady rovnou nechám vyčistit auto. Stejně se mi do toho nechtělo," a můj drahý manžel si mohl odškrtnout další položku ze seznamu věcí, které musí stihnout před svatbou.
Eskalátory nás dovezly do nákupáku.
"Jé, kadeřnictví! A maj tam prázdno. Já se tam skočím ostříhat, než něco vybereš."
To už mi docela lezl na nervy. Auto vyblejskaný, on ostříhanej, v novém, dobře padnoucím obleku a s ladícíma botama a já vystresovaná, protože o hledání šatů už se mi i zdá, jak někdo řekne pudr, začne mi tikat oko (dokonce reaguju podrážděně už jenom na tvářenku!) a nejspíš si oblíknu kalhoty a halenku. Kalhoty na svatbu. Ach jo.

Obcházela jsem ty stejné krámy pořád dokola a už se mi ani nechtělo chodit dovnitř. Připojil se ke mně Honza, chvíli pozoroval mou strategii ve vybírání obchodů a když viděl, že jenom kroužím po chodbách, podíval se na první krám, kolem kterého jsme šli: "A v Reserved už jsi byla?" zeptal se nesměle, protože mě nechtěl v tomhle stavu ještě víc dráždit.
"Tady ne. Jen na Čerňáku a na Chodově. To bude stejný."
No, nebylo to stejný.
Vzala jsem si troje šaty do kabinky a jedny z nich byly skvělý, druhý by šly jako alternativa a třetí jsem už ani nezkoušela. 

"Supr, máme nakoupeno, můžeme jet." 
"Přece tam nepůjdu bosa, projdeme se ještě na Václavák pro ty boty."
Prošli jsme se k Baťovi, boty mi byly dobře a Honzu tam balil mladý prodavač, takže to byla docela sranda. Pro mě :-) A zpátky do Palladia.
"Jedem."
"Ne, ještě musíme vybrat kabelku a doplňky."
 I když to už Honzovi asi připadalo nekonečné, vybrala jsem během chvíle (co je to hodinka?) doplňky a mohli jsme vyrazit.

"Doufám, že nějakou dobu zas žádná svatba nebude," uzavřel náš dvoudenní nákupní maraton Honza.
"Anebo že bude pudrově růžová," rozesmála jsem se já.

Svatba nakonec byla fakt krásná

Na nádherném místě

Ty nákupní patálie stály za to :-)

1 komentář:

  1. Tak to dobře dopadlo, uff :-)) Místo je krásné, tak to úsílí určitě stálo za to. A vše proběhlo hladce, žádná vypadená korunka? :) Mám ráda váš humor, tak si tímto snažím říct o další článek ;-) Mějte se moc hezky. Zdraví Nina

    OdpovědětVymazat