pátek 1. září 2017

A jsem zpátky :-)

S 1. zářím přináším nové tapety. 90 dní jsem se k blogu nedostala, teď už to snad bude lepší :-) Od pondělka budeme mít doma školačku a už se na to docela těšíme. Jen Anička - prvňačka ne. A nepomohl ani psací stůl a otáčecí židle a stolní lampička a batoh a penál a spoustu drobností do něj a nové oblečení do školy. Když se tak dívám na ten výčet, škoda že nejdu do školy já :-)

Jednoduše, krasopisně :-) Najdete tu

I v září se ještě dá zažít nějaké to dobrodružství pod stanem... Tapeta je tady

A samozřejmě nastupuje podzimní nálada. Třeba na Flipsnack

Na stránkách Redstamp si můžete vybrat, jestli budete vítat září, nebo podzim...

Tady je září pudrově růžové, což mi připomíná, že vám musím napsat, jak jsem sháněla šaty na svatbu. Třeba zítra :-)
 

2 komentáře:

  1. Huraaa, novy clanek! A hned sem se zasmala;) moc zdravim. Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost z prvního komentáře po dlouhé době :-) Děkuju a hezký den :-D

      Vymazat