čtvrtek 25. května 2017

Chystá se rozlučka

Dnes jdu naposledy do práce. Nečekala jsem, že to bude tak těžké. Budou mi chybět holky. Moje kolegyně. Je to trochu podobné, jako když člověk končí školu. Nechává za sebou lidi, se kterými trávil podstatnou část dne. Řešily jsme spolu práci i osobní život, smály se, až nás bolela břicha i tváře a z očí nám tekly slzy, ukazovaly si fotky, pouštěly si oblíbenou hudbu, nosily si dobroty, slavily spolu narozeniny i svátky, no a do toho všeho jsme stihly i pracovat :-)
A protože je mi jasné, že pro mě na rozloučenou chystají nějaké překvapení, rozhodla jsem se je taky překvapit. Takže jsem konečně (už jsem to chtěla udělat dávno) objednala něco od Jany Grešákové a těším se, jak budou holky koukat. 
A doufám, že nebudeme moc bulet :-) 

4 toaletky - jsem zvědavá, která si vylosuje kterou :-)
S Aničkou jsme pomalovaly velké obálky a dámy si budou tahat, když se jim bude víc líbit jiná, mohou si je mezi sebou vyměnit...
 

2 komentáře:

  1. Dobrý nápad s JG, tiež odchádzate na Sicíliu?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene :-) Jen měním práci. Ale takovéhle kolegyně už nikde nenajdu...
      Jinak se toaletky moc líbily, i slzička ukápla. Teď jsem zvědavá, co si přichystaly na mě :-)

      Vymazat