sobota 19. listopadu 2016

Adventní kalendář z papírových pytlíků

Letos se poprvé chystám advetní kalendáře vyrábět. Ještě loni jsem si říkala, že Honzík by se na jakýkoli stejně vrhl a hned prvního by se v čase posunul až ke Štědrému dni. Což se mu s tím čokoládovým málem povedlo. Musel mu být za velmi hlasitého protestu vyrván z ruky a schován na nejvyšší skříň :-) Už za necelé dva týdny si ověřím, jestli se jeho sebeovládání někam posunulo...
Na adventní kalendáře už mám jednoduché bílé papírové pytlíky a většinu dárečků do nich. Teď jen hledám inspiraci na finální provedení. A protože máme černobílou tiskárnu, hledám inspiraci právě v těchto barvách...

Stromeček sice nemám, ale jinak se mi tahle jednoduchá verze líbí
Tak nějak to doufám dopadne, jen obálky si představuju divočejší
Třeba takto - každá jiná, všechny hezké :-)

Originální zavěšení na žebřík
Když není místo na pověšení, poslouží i nazdobený koš :-)
 

2 komentáře:

  1. Ahoj Ivy, moc hezka inspirace. Mam take v planu udelat kalendar sama, mam sacky a kolicky s cisly, coz asi muj trilety synek velmi oceni mi ted doslo.. :D darky do nich jeste vsechny nemam, tak si musim pospisit. Hezke dny preji. Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mně do výroby vlezly nemoci dětí, takže ještě pořád nemám hotovo :-( Zatím jsem s nimi zvládla jen věnec na dveře. Těším se, až zase pomažou do školky :-) Hezký víkend, Nino.

      Vymazat