sobota 27. srpna 2016

Můj první byt

Nechci psát o svém prvním bytě, ve kterém jsem žila po odchodu od rodičů na školu. Kéž by vypadal jako tento. To by mi tolik nevadilo, že tam bydlím se třemi spolubydlícími, které mě moc dobře nepřijaly, protože jsem nahradila jejich "dokonalou" předchozí parťačku.
Příspěvek je o prvním bytě, který tu s vámi na blogu sdílím.
Moc se mi v něm totiž líbí barvy. Sytá modrá a modrozelená nakombinované se svými pastelovými protějšky jsou tak příjemnou změnou v záplavě bílo-šedých bytů, které na internetu vídám nejčastěji. Nikdy bych di nemyslela, že tíhnu k modré, ale začíná to tak vypadat. Zvláštní modrou máme v obýváku a blankytně modrá se jako obloha nabízela sama do dětského pokoje. Kdepak asi budeme s modrou barvou řádit příště? 

Obývák a vzadu vykukuje tmavě modrá stěna ložnice

Zdánlivě nesourodá směs obrázků a originálně řešená trojnožka

Strašně se mi líbí vypínač i zásuvka - umím si je u nás živě představit

V kuchyni nepřehlédnete pravou stěnu - ta barva je geniální :-)

Nejhezčí barvu má ale ložnice

Úplně ji u nás vidím - asi ji budeme muset použít do pokoje pro hosty...
 

1 komentář:

  1. Taky si ještě pořád pamatuju na svůj první byt. Malá garsonka, vybavená tak, jako že ji vybavoval mladý student bez peněz, který počítal každou desetikorunu na konci měsíce. Na druhou stranu to ale byly krásné roky. Ale jako co si budeme povídat, když mi Dřevostavby Olomoucký kraj postavili rodinný dům, tak jsem zaplesal. :)

    OdpovědětVymazat