pondělí 14. září 2015

Zpátky na mateřské

Moc dlouho nám pracovně-školkový režim nevydržel. 4 dny ve školce a minimálně 14 dní doma není zrovna nejlepší bilance. Naše miminka onemocněla.
Zdroj: Pinterest

Minulý týden měl službu tatínek a zvládal to výborně. Doma to sice každý den vypadalo jako po výbuchu atomovky, hračky a prádlo a nádobí všude, tatínek z dětí šílel, ale poctivě vařil, medikamenty podával ve správných dávkách a intervalech a ty zprávy od ušního pro naši dětskou doktorku jsme taky nakonec našli.
Tento týden měly děti jít do školky. A šly by, kdyby v neděli nezačaly děsně kašlat. Takže jsme se vystřídali. Doma jsem s dětmi já. Vypadá to tu hrozně. Hračky se válejí všude, nádobí obsadilo linku a protože jsem si vytáhla žehlení, abych čas strávený doma zužitkovala, vyžehlené i nevyžehlené prádlo je na všech volných rovných plochách v obýváku. Děti se nudí a jsou protivné. Příšerky. Medicínu už mi nechtějí polykat.
Honzu večer vítám s divokým pohledem v očích. A on mě úplně chápe. Konečně. Ale za jakou cenu...

Žádné komentáře:

Okomentovat